Kände att det va dax för uppdate!

Hallå, alla fina bloggishar framfö. Skärmen där ni är! 
 
Kände att det är dax att ta tag i bloggen.... Mer och intressantare inlägg! Asså, bara små korta inlägg blir mycket tråkigt i längden, och det vet jag av ren erfarenhet. Låååånga inlägg hela tiden är bara super jobbigt för ALLA! delvis för mig som måste sitta och skriva i typ tjugo minuter, jag har inte äns den tiden, det går inte ihop sig då! Det är jobbigt för er med som "måste" läsa de låååånga inläggen. 
 
Aja, as dåligt inlägg, I Know... 
 
Jag var inne i jönköping idag. Jag hittade två saker. Ett linne och en sak till discot som vi i sexan på våran skola håller i (tradition) en gång per termin. :) ska faktist bli kul och det kommer kännas konstigt att inte gå på disco... Aja, ni får se saken jag köpte på fredag (precis innan discot). det kanske inte direkt det jagchade tänkt mig men det är något i allafall... 
 
Ni har väll inte missat min julkalender? Kolla i kategorin "videor" så hittar du dem nog;). 
 
Xoxo alva🎀
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.