10 saker ni kanske inte visste om mig!? <3

Hejj, jag tänkte att ni kansek vill veta lite om mig...
  1. Jag älskar seriöst att mobba Bella. :) 
  2. Jag är bäst på att få min shettis Perina, att gå framåt....
  3. GODIS beroende..! 
  4. Jag älskar verkligen inte sill.
  5. På lektionerna sitter jag och pratar med Johanna, Tova och Bella!
  6. Jag vill ha en gris, de är söta och när de dör kan man käka upp dem! 
  7. Det var jag som råkade stav klasensdampbarn.blogg.se , med ett s! 
  8. Jag är bara 149,5 cm lång! 
  9. Min instagram, @alviisloowe
  10. Jag fick bara 9p på musikprovet, Bella fick 12 och Tova och Johanna typ 20! 
xoxo Alva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.