Älskar er läsare!! <3

Jag igen då, dock har jag lite brottom men hinner slänga in ett inlägg om... Juste, ER! 
 
Ni är helt fantastiska, i förrgår, första dagen bloggen fanns, hade vi 13unika besökare.  Igår hade vi två till, alls 15 unika, så många har jag inte haft de första dagarna på mina gamla bloggar, efter nån månad hade jag typ 15. Men det är mer press när man bloggar själv, nu behöver inte alla blogga varje dag, de andra kommer troligtvis skriva något inlägg i allafalll. 
 
Idag sticker vi inte till jkpg efter skolan, ver ni vad det beryder? SHOOOOOPIIING!!!! 
Jaja nu ska jag borsta hår och tänder....
 
 
xoxo (s)alva
 
(bilden är nån/några dag(ar) gamal...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.