Lär känna mig!

vi har ändå bloggat ett tag nu och ni känner ju oss i grunden liksom... Men det känns som att ni vet typ 1/2% om mig! Så tänkte göra en liten... Sak samma.... Typ några saker om mig...

en vanlig dag i mitt liv:
Det börjar med att mamma kommer in i mitt fina rum och säger... GÅ UPP, DU MISSAR SNART BUSSEN!!!
Jag skriker tillbaka: MEN TYYYYYYYST, JAG KOMMER SNART!
sen äter jag frukost i pyjamas sen sätter jag på mig kläder, smink och bortstar tänderna och mitt "fina" hår...
Sen springer jag till bussen, det är en bit såtillvida bussen så.. Sen åker jag buss i ca 20min, sen hoppar jag av vid skolan där 1-2 går, då bussen jag åker med går till skolan som jag ska gå i åk7-9. Sen kommer Bella (med en annan buss) och vi hoppar på en annan buss, där Martin och Nicole redan sitter! Sen bär det av till....zzz...Skolan... Väl i skolan känns allt...zzzzzz.... Efter skolan åker jag hem med en annan buss, det tar allt från 20-30min. Sen när jag är hemma går jag ut till stallet, mockar, lägger in mat osv. Sen brukar jag äta, sitta vid tv, ipaden eller datorn och blogga!;)

hoppas as att ni kan läsa ngt! Hehe! Puss...

Xoxo alva🆚

 

Bild från somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.