Min dag..:)

Idag var det ju skola... BLÄ! Tråkigaste som finns, men typ det viktigaste soM finns i mitt liv... Asså, jag vill ha bra betyg och det är ju viktigt att ha bra betyg för att få jobb! Ska läsa tyska och ha estet (extra bild och musik, vill ha bilden, men när man fördjupar sig i sakerna blir det roligare.) 
 
aja, ja, idag hade vi matte prov, på 40min, fast jag (och typ resten av klassen) blev inte klar(a), så vi har en lektion imorgon med, sen är det HELG! Efter skolan fixade jag till mitt rum, kommer nog en Room tour snart.. 
 
Alva tipsar 2 tar väldigt lång tid, SORRY!♥️ Är så ledsen över det, så jag lovar att jag ska blogga massor nu! 
 
Inlägget blev inte så långt va? Det kändes inte så men..... 
 
 
Juste, jag bakade scones idag med! Mumsiga blev dem! pappa gillar typ brända kött kotletter och korv  men han tyckte att mina scones va för bruna! Men de va perfa!♥️
 
Xoxo alviis!♥️🆚
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.