Ny design...

Tack Alice för den nua designen! :) hoppas att läsarna gillar den lika mkt som vi... 
 
Jag har har sätt att Johanna har en frågestund, så kommentera nu era snälla rarà läsare! 
 
Chill dag dag idag, jag var ju på höstmarknad. Mysigt! Det var massor folk där och det fanns fika, glögg och cheesecake. sen fanns det lite lotterier. (Jag var där med hanna och Alice, inte Alice som fixat designen!) Alice vann salladsbestick på ett lotteri, hehe! Annars köpte inte jag några lotter alls! Jag vinner ju aldrig, förutom en gång när jag köpte 5 st lotter och vinner på alla med min farmor! Jag va väldigt hippt då! nästan chockad! ;) 
 
xoxo alva
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.