Rubriker är jobbiga ibland...

idag har det varit ganska chill, okej inte med provet då.... Hoppas verkligen att det gick någorlunda bra, jag fick ju bara nio poäng på musikprovet. Jag kanske inte lägger upp massor av bilder här men om ni vill se massor av bilder kan ni ju följa oss på istagram där vi heter @alviisloowe @isabellaerrriksson @tooovaa @joohannaa9 annars har jag inte så mycket mer att skriva om.... Så vi ses i videon i mon!;) 
 
Jag och min lilla shettis Perina i somras, jag bjuder på den:) (saknar tiden jag red henne...) 
xoxo salva :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.