Sorry

Sorry för att inte de andra är så aktiva, med det är jag som "Vill" blogga så att säga. De kommer slänga in något litet inlägg när d. Verkligen inte har något annat för sig. jag ska försöka med minst tre inlägg varje dag... Men vi får se....
 
Imon har vi bild, från idé till produkt typ, vi ska göra saker av natur material. Jag Madde och Bella plockade ligonris och såg en brunkorv. (Alltså jag är seeRi, hund skit.... Va det nella?) Johanna vad har du att säga till ditt försvar? hehe! Ses Imon!
 
xoxo alva
 
jag och Madde på fotbollscup i trean! 😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.